馃憫Maj贸wka 2017馃憫 - Jak j膮 sp臋dzi艂am?


„Nie robi艂am nic,
robi膮c bardzo wiele”


-------

Teoretycznie maj贸wk臋 zacz臋艂am od takiej inteligentnej my艣li, 偶e ju偶 jest Maj (oh, really?), jednocze艣nie zdaj膮c sobie spraw臋, 偶e nie tylko rok szkolny zlecia艂 mi niezwykle szybko ale i og贸lnie mam wra偶enie jakby moje 偶ycie [poza szkolne] jako艣 niebezpiecznie przyspieszy艂o.
Nie wiem czy to tylko moje odczucia, bo w ko艅cu nowa szko艂a, obowi膮zki, jakie艣 nowe pasje, czy to mo偶e w艂a艣nie dopiero wej艣cie 2017 roku w 偶ycie jako艣 tak je zacz臋艂o pcha膰 i pcha膰 dalej i dalej. Przez to zacz臋艂am zdawa膰 sobie spraw臋, 偶e si臋 starzeje. Wiem wiem, 偶e jeszcze 偶ycia nie znam i tak dalej, ale po prostu dozna艂am takiego o艣wiecenia. Od siebie powiem Wam tyle - jak jest si臋 ma艂ym dzieckiem to chce si臋 by膰 doros艂ym, a jak zaczyna si臋 mkn膮膰 ku tej wyczekiwanej doros艂o艣ci to chce si臋 zakopa膰 we wspomnieniach i prze偶y膰 dzieci艅stwo raz jeszcze...
 
snap: jagaa050

Ju偶 po zdaniu sobie sprawy z niekt贸rych rzeczy, zacz臋艂am maj贸wk臋 z energi膮 do dzia艂ania iiiii... Nie wysz艂o. Rzadko mam teraz czas 偶eby sobie posiedzie膰 par臋 dni z rz臋du praktycznie ca艂y dzie艅 wgapiona w ekran laptopa wi臋c maj贸wka by艂a idealn膮 okazj膮 na nadrobienie zaleg艂o艣ci na YouTube czy przelustrowaniu Facebooka od deski do deski (naprawd臋; nawet to co by艂o gdzie艣 na bocznym pasku w reklamach nie umkn臋艂o moim oczom!). Mia艂am te偶 czas na pisanie rozdzia艂贸w, a przy okazji tak偶e na wprowadzenie poprawek w opisach bohater贸w oraz koni, a r贸wnie偶 i w samych rozdzia艂ach. P贸ki co jestem zadowolona z pracy jak膮 nad tym wykonuj臋, po nawet najwi臋kszym kryzysie zawsze wracam do pisania. Z偶y艂am si臋 jako艣 mentalnie z wykreowanymi przez moj膮 wyobra藕ni臋 postaciami ^.^.


Przegl膮daj膮c wy偶ej wspomnianego Facebooka zda艂am sobie spraw臋 z kolejnej rzeczy - ludzie s膮 dziwni! (Oh, really? V2). Czasami my艣l臋, 偶e nie pasuj臋 do tego 艣wiata, w kt贸rym ostatnimi czasy g艂贸wnym celem sta艂o si臋 wygl膮danie identycznie (mam na my艣li g艂贸wnie moj膮 "p艂e膰 pi臋kn膮", chocia偶 teraz to okre艣lenie chyba zmieni艂o dotychczasowe normy, bo nie wiem co jest pi臋knego w czarnej mewie na czole [b.r.w.i]..) Klony, klony wsz臋dzie. W mie艣cie, poza nim. Nawet w biedrze czuj臋 si臋 jakbym by艂a obserwowana przez stada  
p l a s t i k 贸 w - manekin贸w - szczeg贸lnie w moim b艂yskotliwym miasteczku, w kt贸rym 80% os贸bek ma te same spodnie i kurtki, zapieraj膮c si臋 biegle, 偶e przecie偶 wiedz膮 co to znaczy by膰 oryginalnym ;).
Poza do艣膰 szeroko poj臋tym lenistwem znajdowa艂 si臋 oczywi艣cie czas dla mego lubego, powoduj膮c ewolucj臋 (pozdrawiam przyjaciela od pokemon贸w!) z lenistwa zwyczajnego w lenistwo podw贸jne wzmo偶one. Gdyby pogoda by艂a normalna to by艂aby jedna z najlepszych maj贸wek w moim 偶yciu, pewnie w gr臋 wszed艂by rower i d艂ugie spacerki. A tak to c贸偶, musieli艣my zadowoli膰 si臋 telewizj膮, kocykiem i okazyjnie pude艂kiem lod贸w - do dyspozycji konsumpcyjnej rzecz jasna a nie tylko pokazowej, hahah.  

W miar臋 na pocz膮tku wolnego postanowi艂am zmieni膰 zdj臋cia na swojej tablicy wspomnie艅 -tym razem schowa艂am rodzinne a powstawia艂am te z przyjaci贸艂mi, znajomymi i ch艂opakiem. Postanowi艂am, 偶e tym razem tablica b臋dzie faktycznie bardzo wspominkowa, st膮d wydrukowa艂am fotografie w black&white. W planach jest jeszcze zmiana t艂a na jasne, 偶eby lepiej odda艂o urok tych wszystkich niesamowitych os贸b uwiecznionych na zdj臋ciach.



Po stworzeniu tego ma艂ego dzie艂a, nasz艂o mnie na spontaniczny wypad na pizz臋 z tymi znajomymi (a przynajmniej ich cz膮stk膮 bo nie ka偶dy m贸g艂), z kt贸rymi rozsta艂am si臋 po gimnazjum i ka偶de posz艂o w swoj膮 stron臋. Znam ich od przedszkola / podstaw贸wki, niekt贸rych dopiero od gimnazjum, ale zawsze b臋d膮 dla mnie mega wyj膮tkowym wspomnieniem! Wypad si臋 uda艂, by艂o jak za dawnych, dobrych lat... :').
Bardzo lubi臋 usi膮艣膰 wieczorem i popatrze膰 na t膮 tablic臋, lubi臋 wspomina膰...



Kiedy z艂apa艂am odrobin臋 pogody i wzgl臋dnego c i e p 艂 a - duchoty - uda艂o mi si臋 zrobi膰 par臋 zdj臋膰, takich ot co, tym razem w艂a艣ciwie bez jakiego艣 specjalnego przekazu.








GRELA








Ostatnie dni mojego wolnego oczywi艣cie jak zwykle by艂y najbardziej pe艂ne zaj臋膰. Chwilowa pogoda zapunktowa艂a tym, 偶e sp臋dzi艂am jednak troch臋 czasu na powietrzu. P贸藕nej znowu nasta艂o za艂amanie pogodowe i zarazem moje nerwowe, bo tak ohydnego maja dawna me oczy nie widzia艂y, a tak wylanej rzeki i kana艂u (LAMANSZ, ahahah X'D) te偶 tu od lat nie by艂o. Ostatnie 3 dni maj贸wki zacz臋艂am my艣le膰 intensywnie co da膰  ch艂opakowi na urodziny. Za choler臋 nie mia艂am pomys艂u. I tak, w nocy z 7 na 8 maja porwa艂am si臋 z motyk膮 na s艂o艅ce i postanowi艂am narysowa膰 jego portret. Zapytacie - ale jak to, przecie偶 jeste艣 w plastyku, co to dla ciebie! Ot贸偶 to, 偶e z lud藕mi w sztuce mi nie po drodze, najzwyczajniej nie lubimy si臋 zbytnio. Siedzia艂am najpierw do jakie艣 3:00 w nocy a potem wsta艂am o 8:00 rano 偶eby to dziadostwo doko艅czy膰. 



Przed 14:00 prezent wr臋czy艂am i sp臋dzili艣my razem troszk臋 czasu w pizzerii. P贸藕nym popo艂udniem i wieczorem mia艂am wreszcie chwil臋 wytchnienia, co wykorzysta艂am le偶膮c znowu pod kocem.
I maj贸wka si臋 sko艅czy艂a... 


Dzisiaj zosta艂am jeszcze w domu, a ju偶 jutro rano kierunek Konin i p臋dz臋 na przes艂uchania w konkursie piosenki literackiej 馃檴! Mam nadziej臋 偶e m贸j troch臋 zmieniony przez alergi臋 ton g艂osu nie zawa偶y za bardzo na jako艣ci wykonania - oby. C贸偶, nadrobi臋 w razie czego gr膮 aktorsk膮 i tyle, pr贸bowa膰 zawsze warto :).



Tymczasem si臋 z Wami 偶egnam, 

Do nast臋pnego!

Komentarze

  1. Ja mia艂am wyjecha膰 a jednak zmieni艂am plany i maj贸wk臋 spedzilam w domu haha. Rysunek - szacun, zajebisty jest! Grela pi臋kna jak zawsze a te makro foty wr臋cz powalaj膮
    Fajn膮 maj贸wk臋 mia艂a艣 :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Moja maj贸wka te偶 by艂a taka jaka艣 szalona na koniec :D
    To zdj臋cie mleczyka takie detaliczne, w og贸le 艣wietne foty. Rysunek mi si臋 mega podoba, jak na styl kt贸ry nie jest Twoj膮 mocn膮 stron膮 to naprawd臋 jest cudny!
    Jak tam konkurs?? Daj zna膰!
    Fajnie 偶e co艣 napisa艂a艣, czekam na wi臋cej ��!

    OdpowiedzUsu艅
  3. Wchodz臋 patrz臋 - jej, Jagoda doda艂a wpis!
    Powodzenia z powie艣ci膮, nie mog臋 si臋 doczeka膰 a偶 to wydasz. Ko艅sko-偶yciowa opowie艣膰 jest tym czego bardzo potrzebuje moja g艂owa w tej chwili! haha :D Super post, wi臋cej takich poprosz臋!

    OdpowiedzUsu艅
  4. No wreszcie co艣 napisalas :D 艣licznie fotki i naprawd臋 udany rysunek, na pewno podoba艂 si臋 chlopakowi :)
    Do艂膮czam si臋 do pro艣by, daj zna膰 jak by艂o na konkursie

    OdpowiedzUsu艅
  5. Aleeeee pi臋kna Grela, jak 偶ywa!
    Detale na zdj臋ciach - mistrzostwo, podziwiam niezmiennie, jestem zachwycona :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  6. To ,,dziadostwo" wysz艂o bardzo 艂adnie :) Czarno-bia艂e zdj臋cie z Grel膮 艣ciska za serce...
    Niekt贸re fotografie z ro艣linami wygl膮daj膮 jak w studiu zrobione!

    OdpowiedzUsu艅
  7. Bo偶e *-* Te zdj臋cia s膮 pi臋kne! Nic tylko podziwia膰 <3

    OdpowiedzUsu艅
  8. Bardzo 艂adne zdj臋cia ,a portret zachwycaj膮cy :**

    OdpowiedzUsu艅
  9. Zdj臋cia s膮 cudowne, zreszt膮 tak jak ka偶de Twojego autorstwa <3 Grela jest naprawd臋 cudownym modelem, do mnie dzisiaj przyjecha艂a GG Valentine i nie mog臋 zrozumie膰, jak mog艂am tak d艂ugo zwleka膰 z zakupem tego moldu. Rysunek jest 艂adny, jedyne, co bym poprawi艂a to l偶ejsze kontury i troch臋 wi臋cej cieni na d艂oniach. Ale co tam, nie czepiam si臋, bo sama nie jestem mistrzyni膮 portret贸w. W sumie to ostatnio w moim szkicowniku same potwory i maszkary, za du偶o creepypast i horror贸w, a je艣li chc臋 si臋 dosta膰 do plastyka to powinnam zacz膮膰 rysowa膰 realistyczniejsze rzeczy:/
    No ale nie chc臋 Ci臋 zanudza膰 moimi wywodami, wi臋c pozdrawiam,
    Ikulina
    modele-koni-ikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Komentarze, daj膮 mi motywacj臋 do dalszego prowadzenia bloga. Mi艂o b臋dzie, je艣li co艣 tu skrobniesz :)

Popularne posty